I Love LA
A tight-knit friend group gathers after years apart, navigating the complexities of ambition, relationships, and how time has changed them.
Block Her
Maia's 27th birthday is thrown into chaos by the sudden and unexpected return of her best friend, Tallulah.
Roger & Munchy
After reconciling, Maia and Tallulah step into their new roles as manager and client while tackling an increasingly erratic situation.
After Paulena's rant goes viral, Tallulah grows increasingly anxious over the online hate. Meanwhile, Maia wrestles with following Alyssa's advice or her own managerial instincts after securing an important brand deal.
At a party, Maia and Alani have a once-in-a-lifetime encounter, Tallulah gets roped into making content and Charlie meets someone new.
While Maia and Dylan get an unexpected dinner invitation from Alyssa, Charlie is charmed by Lukas and Alani teaches Tallulah to drive.
Maia scores Tallulah a high-profile ad campaign, but Tallulah questions its resulting impact on her brand. Maia joins Dylan's work friends for a game night, and things get horny. Meanwhile, Charlie runs into an ex at a funeral.