I Went Undercover
The Hit on the Handyman
Police receive a tip that a businesswoman seeks to hire a hitman. As investigators explore her past, they find that this may be just the tip of the iceberg.
A man confronts the predator who molested him as a child. As he agonises over the possibility of other victims, he wonders if he could have made a terrible mistake.
An illicit love triangle ends in murder. When secret tapes emerge, a tale of friendship, love and betrayal engulfs a small Missouri town.