In a Hole
Anouk and Cécile
Sisters Cécile and Anouk have a big decision to make which is causing some friction.
Thirty-something Gautier invites Claire on a first date at... the crazy golf course. Claire brings her child along.
Sylvie, the manager of the golf course, is upset that Domi’s guide dog has done his business on her lawns.