Inferno Cop
Deep Blue Baby
When Jack Knife Edge Town is suddenly transformed into ocean, a new life lets out its first cry.
The guardian of the law, Mr. Judge, charges Inferno Cop with infanticide; a battle in the courtroom is set to begin.
The paddy wagon carrying Inferno Cop away after being found guilty plunges into a ravine.
After escaping from the hospital of the Southern Cross, Inferno Cop sees a transfigured world.
Inferno Cop traverses space-time to take back the present against his archenemy, Mecha Cop.