Infinite Dendrogram
The Beginning of Possibility
Reiji Mukudori joins a virtual online fantasy game that perfectly simulates all five senses, and is taught to play by his older brother.
The group learns how the player killers were vanquished; while heading toward Gideon, the players take on a quest.
The party realise they will have to put their brains and brawn to the test if they hope to save another group from the Great Miasmic Ogre, Gardranda.
Overhearing a young woman's pleas, Ray joins fellow Master Hugo Lesseps on a quest to rescue children from a truly distasteful gang.
Ray and Nemesis battle Maise, a Lich hell-bent on becoming immortal, who is the monster responsible for turning the captured children into zombies.