Inside The Arrest
A Deadly Secret
It's only when 35-year-old Virginia McCullough is arrested at her home for the murder of her parents that officers discover her gruesome secret.
Protecting Holly
A plot to kidnap TV presenter Holly Willoughby is discovered when an undercover cop in the US spots something suspicious in an online chat room.
After a nine-year-old girl is caught in the crossfire of a gangland feud, a specialist weapons team moves in to arrest her killer.
The discovery of a murdered schoolgirl leads to an international manhunt, and the dramatic arrest of her father and stepmother on an airport runway.
After the murders of three schoolgirls, riots break out across Britain. Police are outnumbered but then use cameras to hunt down and arrest rioters.