Islanders
A Taipei businessman's relationships with his mistress, wife and younger partner descend into chaos. Facing a public downfall, he must navigate the fallout.
Lilian reunites with college friends at a welcome party. As friends reminisce about the old days, she thinks about Jay, her college crush who quit school to pursue a deep-sea fishing career.
Xianhong is hit by a series of setbacks, both in his professional and personal life. However, through it all, Lilian stands by him, and even helps him steer public opinion through social media.
As the generational debate fades, Xianhong is hailed as a youth advocate. Later, Xianhong makes a drastic decision and asks Lilian to start over with him in Shanghai.