This terrifying prequel series goes back to 1962 to trace the origins of the murderous, shape-shifting entity known as Pennywise the Clown.
The Pilot
As four misfit kids vow to find their missing classmate, Major Leroy Hanlon arrives to a mixed reception at Derry Air Force Base.
The Thing in the Dark
While Charlotte and Will navigate their new life in Derry, Ronnie worries about her father's fate.
As Leroy, Pauly, and Dick search for a new dig site, the kids attempt to get visual proof of the phenomena they've been experiencing.
As the kids face increasingly terrifying experiences, Charlotte attempts to advocate for Hank, and General Shaw escalates his efforts.
As the military descends on Neibolt Street, the kids head into the sewers with their own objective.
Plagued by dark visions, Dick gets a surprise at the Black Spot. Meanwhile, the kids each face their own challenges.