Jaadugar: A Witch in Mongolia
After losing her mother and her homeland, Sitara is taken in by a family of scholars. Her despair transforms into determination with the power of education, and as the conquering Mongol Empire nears, Sitara’s flame of revenge is ignited.
All That Is in the Heavens and All That Is in the Earth
Sitara, a young slave girl, is sold to a family of scholars, where she begins her journey of knowledge.
The Roses That Bloom in Safar
As nomads sack the city of Tun, Fatima and Sitara hide in the basement and wait for the others to return.
Sitara teams up with an unexpected ally in hopes of reclaiming Fatima's book that was stolen by the Mongols.
After losing her mother and her homeland, Sitara's despair transforms into determination with the power of knowledge.