Jackass
Poo Cocktail
Johnny Knoxville stews in a poo cocktail, there's fun with shopping carts, and Wee Man skates around as a faux Oompa Loompa.
It's amazing how Johnny Knoxville can accumulate so many friends when he subjects them to the kind of stunts shown here. Tonight, features "Mexican Snowboarding" and "Daddy & Baby 2".
Johnny dons a diaper and takes on a professional sumo wrestler, Chris gets up to the devil's business in a Satan costume and Bam wakes his parents up at 2.00 am with a rousing death metal set.
Tonight, Johnny Knoxville gets back to his redneck roots by taking on the meanest bull in town, Mr Mean. And the Jackass crew horse around in a large pile of dung culled from a local stable.
Chris Pontius terrorises the late night denizens of L.A., Johnny Knoxville creates the world's first Beekini, and Ryan Dunn attempts to immerse himself in a tank of raw sewage.