Jamillah and Aladdin
Genie must pass a series of tests in order to keep his magic, and his old school rival is the inspector. However, when the exam puts Jamillah and Aladdin in danger, Genie finds himself tested in more ways than one.
Aladdin is thrilled when his pet chicken wins a chicken beauty contest - until he finds out that the prize is turning her into a feather cape! Can Jamillah and Aladdin save her?