Kagewani
Scientist Sōsuke Banba pursues the truth behind the mysterious monsters and cryptids that suddenly appear to attack humans.
Ice Fang
A band of professional mountain climbers are only 50 feet away from the summit of a mountain when they're attacked by a snow monster.