Killer Coaster
In summer 1998, Sandrine Laplace, a police agent, decides to investigate a mysterious accident in the ghost train at the local funfair. Incompetent and reckless, Sandrine joins forces with Carmen and Yvane, two fairground workers.
When a body is found in the ghost train of the Palavas les Flots funfair, Sandrine Laplace, a zealous traffic auxiliary, decides to conduct an investigation without the knowledge of her superiors, even if it means putting herself in danger.
Muerte Sin Cara
Undercover among the carnies, Sandrine finds herself entangled and further away from the law. Bound to Yvanne and Carmen by a dark secret, she can no longer turn back.
Disturbing events multiply. Yvanne falls into paranoia. Her increasingly strained relationship with Carmen drives Sandrine to question all her theories. Meanwhile, Carmen finds herself in danger.
Franco's plans are brought to light. This is enough for two carny families to declare war on each other, leaving Sandrine alone to investigate. A little too alone in the face of a killer on the loose.
As a new lead materialises, Sandrine, Carmen and Yvanne decide to join forces and follow the trail of a disturbing suspect, but appearances can be deceiving.
Nothing is as it should be at the fairground. As the murders multiply, the culprit seems unstoppable. However, Sandrine, Yvanne and Carmen have never been so close to solving the case.