Killing Eve
Nice Face
MI5 security officer Eve Polastri is bored in her job. When a Russian politician is murdered, Eve is tasked with protecting the only witness and soon finds herself on a collision course with assassin, Villanelle.
I'll Deal with Him Later
In the aftermath of her recent assignment, Villanelle is ordered to take a break. Never one to do as she's told, she goes ahead with her next mission. Meanwhile, Eve is given a dream opportunity to join a secret MI6 unit.
When Villanelle kills a Chinese colonel at a kink clinic in Berlin, Eve and Bill travel out to investigate. While Eve and Bill chase up a number of promising leads, Villanelle enjoys the cat-and-mouse of their proximity.
Intel from Berlin points to the existence of a mole, prompting Eve to undertake her first surveillance operation. Meanwhile, Villanelle is sent to England to eliminate a member of British Intelligence. Villanelle wonders, could it be Eve?
Having survived a close call with Villanelle, Eve now has the mole in a safe house. They have an opportunity to glean information and crack this open. But Villanelle hasn't finished with Eve, and forces an escalation in their relationship.
A female assassin is taken into custody in Russia, and Eve and Carolyn head to Moscow to negotiate access. Meanwhile, Villanelle is smuggled into the same Russian jail. It's a grim and brutal place, where not even Villanelle is safe.