Kindred Spirits
Cabin in the Woods
An aggressive ghost scratches a person and breaks objects at a cabin. Amy and Adam head deep into the Pennsylvania woods to uncover answers for the family.
Shoebox Murder
A hostile spirit attacks a homeowner and smashes objects. A stunning breakthrough leads the investigation toward an infamous unsolved murder.
An investigation into a shadow figure takes an emotional turn for Amy. Plus, a growling voice makes the team fear the ghost is more negative than they were led to believe.
A family won't step foot in the basement after a brutal murder takes place. Amy and Adam bring in advanced paranormal gadgets, and find shocking evidence on camera.
A frightened homeowner calls Amy and Adam to solve what's haunting her home. Could the activity be connected to a previous homeowner's suicide?
A shadow man intimidates a small boy and his mum in their family home. The case takes a dark twist when the ghost is not who Amy and Adam expect.