Kiratto Pri Chan
PriChan is a channel where anyone can become an idol! Every girl dreams about producing her own sparkling, exciting channel and becoming a popular PriChan Idol! First-years at Kirarigaoka Middle School, Momoyama Mirai and Moegi Emo, end up making their own PriChan debut out of a feeling of rivalry towards their classmate, the PriChan Idol Akagi Anna. Bringing the knowledgeable straight-A student Aoba Rinka into their group, they begin to craft their new channel while dreaming about becoming PriChan Idols!
A Sparkling PriChan? I Tried It!
Mirai and Emo embark on a daring PriChan debut, sparkling with determination to surpass their idol rival.