Knuckles
Knuckles ventures into a hilarious and action-packed journey of self-development when he agrees to train Wade and initiate him in the ways of the Echidna warrior.
Knuckles ventures into a hilarious and action-packed journey of self-development when he agrees to train Wade and initiate him into the secrets of the Echidna warrior.
In order to learn where Knuckles' true strength lies, Wade must see the world through his eyes. A Musical Episode.
The friendship between Knuckles and Wade is tested - as enemies, new and old, converge in Reno.