Lapis Re:LiGHTs
Upon being accepted into the Flora Girls Academy for young witches, Tiara is placed in a class full of potential dropouts.
Legendary Academy
Tiara reunites with her childhood friend at the at Flora Girls' Academy; Rosetta shows Tiara around campus.
Accord Chase
After finding out that her group is in danger of being expelled, Tiara tries to form a study group; Rosetta keeps running off on her own after school, so the other girls follow.
Ashley accidentally forgets Lavie's birthday, which puts her in a grumpy mood; the girls attempt to win the bumpball tournament.
Tiara is introduced to three sisters from Yamato who go to the academy; there is some tension between Kaede and Nadeshiko.
Angelica and Lucifer challenge Tiara and her group to a board game; some of the other groups investigate the forest after reports of strange happenings.
The girls search for Maryberry; some of the girls may have figured out the cause of the supernatural phenomena they've been sent to investigate.