Lassie
Saving Zuli
With the first snow of winter on the way, Zoe, Lassie and Harvey ignore Graham's warnings and track a tagged bird they released into the wild.
Zoe, Harvey and Lassie take a dangerous trip into the forest to find Zoe's beloved Aunt Kim, who has crashed her plane in the high country.