Laura's Star
Laura, five years old, has lots of little adventures with her brother, her parents and her friends. She is always accompanied by her star, who stands by her side at crucial moments.
After hearing a strange noise in their room, Laura and Tommy secretly build a tricky ghost trap and ask the star for protection.