LEGO Star Wars: The Freemaker Adventures
New to Home One, the Freemakers embark on a series of misadventures to assist and maybe even impress the rebel fleet.
Home One
The Freemakers prove their worth to the Rebellion with Kordi's amazing bartering skills.
Thrown Into Battle
Roger saves the Rebel Fleet from certain destruction when he accidentally turns himself into a torpedo.
Rowan winds up in a Y-Wing's tailgunner seat in the middle of an intense battle against the Empire.
Zander attempts to join a fighter squadron by flying his own ship, the Blazemaker.
The Freemakers undertake a daring mission to save two of the Rebellion's finest heroes: LANDO CALRISSIAN and CHEWBACCA.