Let's Play
Samara "Sam" Young is a developer in Los Angeles who's about to achieve her dreams with her first video game; that is, until a popular streamer gives the game a scathing review; Sam finds out the troublesome critic is now her new neighbour!
Life is S-Rank
Sam is an ordinary young woman whose passion is video games and everything that surrounds them.
Sam goes to Marshall's flat to tell him she made Ruminate, but a gorgeous woman greets her at the door.
Marshall feels guilty for ruining Sam's game dev dreams, but his attempts to apologise are unsuccessful.
Sam learns about Marshall's past and thinks about her own dreams and work while worrying about her future.
Link and Sam run into Monica and Marshall at the dog park; Charles recalls an event from the past.