Leverage: Redemption
The Too Many Rembrandts Job
When the team comes together to help Sophie, they intercept guilt-ridden corporate fixer Harry and decide to help him take down an evil billionaire making money on the back of an opioid crisis.
The Panamanian Monkey Job
With a new team member on board, plus the arrival of Hardison's genius foster sister, the team heads to Panama to pull an elaborate heist before an evil billionaire can get his money and flee to a non-extradition country.
The Leverage team takes on a greedy riverboat casino owner, before he can bulldoze the homes of longtime New Orleans natives for his planned expansion.
When a woman believes she is being haunted, Sophie leads Breanna and Parker through a con to convince the two real estate scammers responsible to target Leverage HQ.