Loki
After stealing the Tesseract, Loki finds himself in a crisis against the Time Variance Authority, an organisation that works to stop anyone who attempts to alter the flow of time.
Glorious Purpose
After picking up the Tesseract, Loki finds himself called before the Time Variance Authority (TVA), a Kafkaesque bureaucratic organisation that exists outside of time and space.
The Variant
Mobius puts Loki to work, but not everyone at the TVA is thrilled about his presence.
Loki finds out The Variant's plans, but he has his own scheme that will forever alter both of their destinies.
Frayed nerves and paranoia infiltrate the TVA as Mobius and Hunter B-15 search for Loki and Sylvie.
Loki tries everything he can to escape The Void, a desolate purgatory where he meets variant versions of himself.