London Ink
Rebel tattoo artist Dan pushes Louis' patience to breaking point and budding young tattooists do their best to impress and win a London Ink apprenticeship.
While Nikole's away, the boys go out to play and have a night at the dog races; Louis is out of his comfort zone and Dan takes the bookies to the cleaners.
Sexy portrait expert Sylvia Z takes a guest spot in the studio, and apprentice Rachel comes under scrutiny from the guys.