Los Espookys
A group of friends turns its love for horror into a peculiar business in a dreamy Latin American country where the strange and eerie are just part of daily life.
The Exorcism
Renaldo enlists his best friends Andrés, Úrsula and Tati to help him orchestrate a staged exorcism that will elevate a priest above a hot new colleague who is usurping the spotlight.
The Inheritance Scare
A mysterious woman enlists Los Espookys to frighten five people vying to win a millionaire's fortune by staying through the night at his "haunted" mansion; a case of mistaken identity lands Tico in the spotlight of the art world.
After a longtime tourist attraction is compromised, the mayor of a seaside town is approached by Renaldo to create another; Tico eyes a fortuitous partnership after running into Renaldo's favourite director in Los Angeles.
Los Espookys agree to help a U.S. ambassador fake her own abduction in exchange for the visas they need to work with legendary director Bianca Nova; Bianca turns to Tico to help her write her latest horror film.
A high-maintenance researcher tasks Los Espookys with creating alien lab subjects for her government presentation; Tico tries to reassure Bianca while Renaldo, Úrsula and Andrés have differing opinions on her latest screenplay.
Andrés and Úrsula plan a fake dream to help a doctor's insomnia patient fall asleep; Renaldo's skills as a makeup artist are put to the test on Bianca's film set; Tati stumbles into a solution to her debt problem.