Lost Mines: Restored
Seeking Ore
Modern-day prospectors Alex and Kevin help homesteader Judd and his family re-open a mine and build three much-needed weatherproof structures before winter hits.
Paydirt Or Bust
Alex and Kevin renovate a mine's machine shop so the mine can begin generating income. The guys negotiate a deal that could be their biggest payoff yet.
Alex and Kevin help a couple build a cabin around their newly bought claim. The only issue is getting to the isolated property - which requires a helicopter!
A third-generation miner has big dreams of re-opening his father's silver mine, but unsafe conditions call for backup. Alex and Kevin negotiate a deal to restore it.
Alex and Kevin offer to renovate the couple's rundown 30-year-old cabin. But if the land isn't profitable, they may have to negotiate a deal.