Alaska Gold Diggers
A California woman and her four daughters work two family gold mines in the Alaskan wilderness.
The Honeymoon Is Over
Severe weather hits Gold Run and tempers erupt and trust issues arise between the women and their miners. Can the team confront their problems and move on?
SJ heads to Fairbanks, entrusting the operation at Gold Run to John and his men. In Fairbanks, the women are met with an entirely new set of challenges.
With the season's end looming, SJ and John engage in a power struggle over mining locations when the women return to Gold Run.
With the team on roll at Gold Run, things are beginning to look up. However, when freezing winter storms approach, everyone is forced to evacuate camp.
The team return to Fairbanks after escaping the storms at Gold Run. But with the season soon ending will they find enough gold to afford to return next year?