Ice Cold Gold
High on his discovery with the Feldman's at the now named 'Americo Creek', Americo reports back to the team at the miners' meeting that he found 12 flakes of gold.
After enduring a huge storm, the miners must band together to fix the damage to their camp. Tensions mount as the team loses faith in its operation.