Aussie Gold Hunters: Mine Sos
The Gibsons
Paul Mackie and his team travel to Pilbara in Australia's unforgiving west to help an indigenous family mine gold to save them from financial ruin.
Paul Mackie's team has six days to train a group of ex-military men to become gold diggers so they can realise their dream of funding an institution for veterans.