Outback Crystal Hunters
Million Dollar Baby
Patrick and Kirsty unearth a giant million-dollar Amethyst cluster, while Pete and Kyle struggle to extract extremely fragile and rare Crocoite crystals.
Hot As Hell
Patrick faces extreme temperatures to recover Australia's biggest-ever, million-dollar Amethyst cluster. In contrast, Pete and Kyle struggle in frigid conditions.
Patrick and Kirsty search for rare Aquamarine crystals on their remote Queensland lease. Plus, Frankie and Bryony face off against wild pigs and dingoes.
As the Rockhounds need a miracle to turn their season around, Kirsty and Patrick must find rare ocean kyanite crystals to have a chance of recouping their debt.