Gem Hunters Down Under
Following the highs and the lows of a community of passionate sapphire hunters who work under extreme conditions in the heart of Central Queensland. Some have given up everything in hopes of getting rich, so tensions can run extremely high.
Anthony and Jodie install the ladder in their unused shaft. Nigel has a ring made.