Alaska Monsters
Central Alaska's Bigfoot
A monster-tracking team heads to central Alaska to search for an alleged Bigfoot that is frightening local residents.
The Saberwolf
The team investigates reports of a massive wolf. Todd constructs a massive jail cell to hold the creature, while Levi implements laser technology.
The team heads deep into the Alaskan interior outside of Fairbanks to investigate reports of a gigantic bear-like creature known as the Northern Giant.
The team heads to southern Alaska to investigate sightings of a highly temperamental Bigfoot. Todd and Rhett build a huge, electrified tepee to catch it.