The Alaska Triangle
The Missing Douglas
Experts examine whether an interdimensional portal in the Alaska Triangle led to the disappearance of an aeroplane carrying 44 military personnel in 1950.
The Hairyman Of Port Chatham
Bigfoot hunters investigate whether a huge, ape-like beast is responsible for a string of disappearances and mutilations in the Alaskan wilderness.
A cryptozoologist investigates reports of a sea monster in Alaska. He reviews eyewitness accounts and examines never-before-seen video evidence.
A woman claims to be under attack from an unseen force. Could it be linked to a Native American legend about a mysterious race of giants?
Guests report attacks by an aggressive spirit at a hotel. And, is a shapeshifting menace responsible for thousands of abductions in the Alaska Triangle?
In 1918 the SS Princess Sophia mysteriously sank near Juneau, Alaska. Experts look for answers to the shipwreck as a ghost hunter tries to contact her victims.