The Flipping El Moussas
Following couple Tarek El Moussa and Heather Rae El Moussa during their personal and professional journey together as newlyweds and property experts. In their first year, they tackle a house move, renovation, and trying to get pregnant.
Our First Flip
Tarek and Heather begin their new journey as a flipping power couple as they take on a canyon home with panoramic views, but the dated construction and odd floor plan present some challenges. Tarek and Heather share that they're expecting a baby!
The Flipping Delays
Tarek and Heather have their work cut out for them with a spacious Spanish-style home with a lot of surprises, including costly delays.
It's a full-circle moment for Heather as she and Tarek head to her hometown to do a flip in Big Bear, Calif., where Tarek is pushed out of his comfort zone with some bold designs, and it's a debate whether to sell the cabin or keep it as a rental.
Armed with everything she's learned from Tarek, Heather embarks on her first solo flip, and she finds that flipping isn't so easy on her own; thankfully, she's put together a dream team, but even the difficulties they face may prove too challenging.
Tarek and Heather embark on their next adventure in Tarek's hometown of Buena Park, California; while taking a stroll down memory lane with family, Tarek looks to turn a sketchy property into a modern family home.
Tarek and Heather look to update a cute cottage in the family-centred area of Cheviot Hills, California; but unbeknownst to them, there's another flipper a few doors down that could also put a home on the market and create some fierce competition.