Love & Hip Hop
West Coast rapper Somaya Reece arrives in New York to take her career to the next level. She's hungry and ready to grind. Somaya meets with rapper Jim Jones who agrees to collaborate.
Olivia told Chrissy and Emily that she is dating New York Jet, Darrell Revis. But Emily's secret is she is Darrell's stylist, and she doesn't think he and Olivia are dating.
Emily confronts Olivia about Darrell. Olivia is annoyed that Emily went to Darrell behind her back. Emily tries to smooth things out but Olivia digs in on Emily's relationship with Fab.
Chrissy is annoyed at Maurice and thinks he needs to be checked, so she calls Jim. While Rich, Olivia, Somaya and Maurice are having drinks, Jim storms in and drags Maurice outside.
Chrissy reveals to Olivia that she's going to propose to Jim. She says she is tired of waiting and is ready for the next stage of their relationship.