Love Kills
We Were Like Fire
When Judy and Duane meet they both long for excitement, and they take their secret affair on the road. But soon the sparks between them spiral out of control.
It Was All a Big Fantasy
Josh is living his dream of running the family farm until it's taken away from him. Revenge is served with a shotgun, but who pulled the trigger?
Fate brings Lori and Mike together after his stint in prison. But when he can't get a job, he goes back to the dark side, taking Lori with him.
Alyssa and Damarius are expecting a baby, but their parents are furious. The friction leads to a tragedy, but weeks later what shocking truth will be revealed?
When former criminals Chance and Danielle meet sparks fly, but when they can't pay their bills, will they be lured back into a life of crime?
Good girl Victoria falls for Raymon, a bad boy from the streets. She joins him in a life of crime, leading to armed robbery, and their lives change forever.