Love Labyrinth
Jet Lag
After arriving back in France, Maëlle is desperate to meet up with her friends and get back with her ex.
Saïd takes Maëlle on as a confidante in his relationship problems and makes one awkward mistake after another. Now they they’re friends, can Saïd and Maëlle have a healthy relationship?
Saïd and Maëlle have spent the night together. To hide this, Maëlle pretends she is going out with Raphaël.