Lucky!
Pulling back the curtain on the incredible life of Bernie Ecclestone, the man at the helm of Formula 1 for more than 40 years who transformed it into the pinnacle of motorsport.
Forged in War
Bernie ascends from working class boy, to successful car dealer, to driver manager of Jochen Rindt, a contender for the Formula One World Championship.
The Constructors
The most glamorous era of Formula 1, with jet-set drivers and iconic teams, and the start of Bernie's internal battle to control the growing sport.
As the audience grows and money starts to pour in, Bernie Ecclestone fights against the odds to control Formula 1, with a little help from Mr Ferrari.
As the teams battle for dominance and the cars go even faster, Bernie quietly increases his influence and power on the growing Formula 1 juggernaut.
Formula 1 goes global as drivers Prost and Lauda, and newcomers Senna and Mansell enthral the growing TV audience worldwide in superfast cars.
Bernie creates a perfect storm as cutthroat drivers in fast cars result in excitement and tragedy for Formula 1, jeopardising the future of the sport.