Luxe Listings Toronto
The Sky's the Limit
Paige challenges Peter on his ability to delegate. Brett hosts an epic one-year anniversary party.
Brett takes his younger brother Scott under his wing on a tour of the lavish Rosedale Retreat. The pressure is on Peter and Paige's daughter, Rosana, to prove herself in the family business with a successful open house event.
Peter and Brett engage in a friendly verbal joust at the Grand Slam Garage property. As tensions emerge at a family dinner, Brett faces the challenge of being Scott's boss as well as his brother.
Brett attempts to acquire a high-profile buyer. Caitlin and Taylor entertain a proposal from Paige.