Magi
When Alibaba meets Hakuryuu, he hears a strange voice from within telling him to attack but then collapses. Sharrkan attacks the agent of Al Thamen that emerges from Alibaba but its blood splashes on Sinbad cursing him also. Aladdin, Morgiana, Alibaba and Hakuryuu travel to Zagan to obtain the Djinn to heal Ablibaba and Sinbad.