Magical Somera-chan
Somera Nonomoto is the strongest NEET who has inherited the invincible “Nonomoto Mahou-ken” from her late mother. The short anime focuses on the daily life of Somera and the people around her.
Here We Go! Say Hello to the Nonomoto Magic Fist
Somera-chan is magical. Somera-chan is poor. Somera-chan gets turned into a human wreath by a deceptively peaceful alpaca.