Mangirl!
This is Comic Earth Star's Editorial Staff
Hana wants to run a monthly manga and nothing will stop her, not even lack of experience or knowledge.
Hana is doing her best to make the magazine first gravure shoot the best, but it’s not going well.
The first issue of Earth Star is almost ready for the printer, but Shinobu’s manuscript is running late!
They may have gotten the manga to the printers but it is going to be a long night of proof reading.