Manhunt With Joel Lambert
Pre-Show
An inside look at the dangerous conditions battled during production of the series, which proved just as challenging as severe injuries and near-death accidents plagued the crew.
Joel is hunted across a private game reserve in South Africa. He faces off against one of the most specialised forces, the International Anti-Poaching Foundation.
Joel Lambert faces off against a series of the military’s most prestigious units. But will these skilled trackers be able to hunt down Joel before he can escape?
Joel faces off against the U.S. Army's Phantom Recon unit, a battle-tested group of trackers, supremely skilled in hunting down the most elusive of enemy targets.
Joel faces off against the Philippines Army Scout Rangers. The elite group has 48 hours to track, hunt and capture Joel before he escapes the dense Philippines jungle.