Marblegen
Marblegens are magnetic marbles used in the sport of the same name. Cosmo, Aissa, Luna and Sam decide to put together a team to participate in the Olympia tournament, the prize being the Mercure, a marble with unlimited powers.
Cosmo, Aïssa, Sam and Luna decide to prevent Marcellus King from getting his hands on the Marble Origin. They create the team of Meteors and try to register for the tournament.
When an alchemical incident in the lab creates a spatial loop, the Meteors are prisoners in the observatory.