Can't Charm Him
Mona Kawai has never met a boy who could resist her charms; enter Medaka Kuroiwa, who not only withstands her every move but also acts like he's disgusted by them; is Mona's queen bee ego capable of taking no for an answer?
Mona continues her attempts to charm Medaka, but she suddenly realises that she might have competition.
When Medaka comes down with a cold, caring for him becomes a new battleground for Mona and Asahi.