Melissa Etheridge: I'm Not Broken
Five female residents from the Topeka Correctional Facility write letters to Etheridge that she then uses as inspiration to create and perform an original song for them, understanding the cycle of addiction while connecting with these women.
Witnessing a story of healing through the power of music while Melissa Etheridge endeavours to debut an original song inspired by letters from five women incarcerated at a women's prison in her home state of Kansas.