M.I.A.
Etta dreams of life in Miami's glittering world, until tragedy shatters her family's drug-running business and pulls her into the city's underbelly.
Running drugs is a family affair for Etta Tiger Jonze, but when the family business is threatened, she's thrust into a life she never expected.
Orphans
Etta must find a way to pay off a black-market surgeon who is threatening to turn her in, as the Rojas siblings struggle with their conflicting agendas.
Etta crosses paths with a woman connected to one of "the twelve" and schemes to lure the killer into her orbit. Elias is forced to confront a dangerous rival.