Miniforce X
Four animal superheroes called the Miniforce transform into robots to protect small and defenceless creatures from the hands of scheming villains.
New Heroes
The superheroes who will protect animals from danger are finally here! Meet: Volt, who runs fast; Sammy, who jumps high; Lucy, who has magical powers; and Max, who's strong.
Nein is attacking small animals with an energy-draining spider web. The Miniforce must save the animals soon as their lives will are in danger.
The Miniforce are sent to stop a scorpion from paralysing other animals, but Volt is distracted worrying about his horoscope.
Suzy shows the Miniforce an egg that quickly hatches revealing a baby iguana; Queen Iguana seeks revenge on whoever stole her egg.