Miraculous Chibi
Marinette will do anything to win Adrien's heart, and Cat Noir uses every trick in the book to win Ladybug over. Yet, when it comes to love, nothing ever goes as planned.
Cat Noir is jealous of the attention Ladybug pays to a stray kitten; he tries several schemes to get her attention, acting like a kitten, scaring the kitten or using sardines; nothing goes as planned.
Cat Noir thinks he succeeded in luring Ladybug into a rowboat ride on the canal, but a mosquito is after his blood.
Cat Noir wants to treat Ladybug to an ice cream from André's to match their duo, but he mustn't lose his marbles if he wants to succeed.
Marinette follows Adrien to collect his "little treasures," but a sneaky rat gets in her way.